Ridning

Idag släppte vi ut Al i hagen!
Han gick faktist kvar i hagen, ett tag i alla fall.
Precis när pappa skulle gå ut och hämta honom, så står han här på gårdsplanen och äter av rådjurens mat.
Blir knäpp på den där hästen alltså... Är det inte det ena så är det, det andra.
Aja red Al senare på kvällen och det gick faktist bra! Vart väl "rädd" för nått en gång eller så, men inget mer! Gick på tygel, gjorde bakdels/framdelsvändningar och skänkelvikningar hur lätt som helst! Blev alltså dressyr idag eftersom vädret inte vela som jag vela. Hoppas på bättre väder i mon så man kan prova hoppa lite;)
Nä men jag är jätte näjd med Al idag! Tror inte jag varit så här nöjd med honom på hela den här tiden vi haft honom. Men han ändrar väl på det i mon? Äh vi får se hur det går! Ska nog försöka rida Kompis en vända i mon också=)
Nu ska jag och Erika kolla på film;) Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0