"Fjortisar"?

Var in till Gävle igår, kul kul!

Var och kollade på bio i Gävle igår, kollade på Farsan. Jag tyckte inte den var så bra, men jag tänkte på för mycket så jag hann liksom inte med den!
Efter bion var vi till Mc Donalds och käkade lite, då kom det två, sminkade, snyggt klädda blondiner och satte sig vid bordet bredvid oss.
Dom glodde på oss, skrattade och låtsas spydde i sina väskor(dom skämtade om att dom spydde). Moget? Eller vad man ska skriva... Varför tror så många att dom är så mycket bättre än andra människor?  Blir sjukt irriterad på sånna människor, som dom här två "fjortisarna."
Efter det började dom ta fram kameror och deras mobiler. Då vart jag så himla arg, så jag bara glodde på dom och tänkte så: "knäpper dom en enda bild på oss, går jag dit och slänger deras jävla kameror i backen, och trampar på dom!" Men dom knäppte inga bilder, tur för dom det!;)
Det är faktist olagligt att göra det så dom hade kunnat åkt fast för det.
Sen gick dom och satte sig vid ett annat bord, så dom hade ryggen i mot oss. Men dom kunde ändå inte släppa oss, så då satt dom bakom ett hörn och kollade.
Vafan, kan dom inte bara låta folk vara som dom är? Måste man vara "snygg" och sminka sig? Snygg är alla, på sina egna vis. UTAN SMINK! Har ni råkat ut för det här? Eller är det bara jag som retar mig på det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja,snygg var dom fan inte...man blev ju äcklad av att ens se dom när man hade dig bredvid sig;)

tack för den kvällen!=D

2010-02-22 @ 15:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0