Varit sjuk...

Som rubriken lyder så har jag varit sjuk, väldigt sjuk...

Det började förra måndagen, alltså den 13:e, med att jag hade jätte ont i huvudet. Hade det hela dagen, och när jag kom hem gick jag och la mig direkt. Dagen efter började jag få väldigt ont i halsen också, sen blev det bara värre...

Låg i flera dagar på soffan och hade så ont i halsen att jag knappt kunde äta. Det visade sig att det var körtelfeber jag hade, och eftersom det är ett virus så fanns det ingen medicin som hjälpte mot det. Utan det var bara att ligga och vila tills det blev bra.

Nu har "halsonten" släppt helt, men ändå är jag inte frisk. Får inte rida på en månad nu, pga att mjälten och levern sväller upp och det kan ta ca en månad för det att gå ner igen. Så där rök mitt jullov. Haha ne då, men det är väldigt tråkigt.

Nu ska jag inte skriva nå mer hur synd det är om mig. Hoppas ni hade en bra Julafton i alla fall! Min var jätte bra, fick mycket pengar, så nu blir det att köpa en ny säkerhetsväst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0