Trodde inte det kunde bli värre...

Efter den här helgen trodde jag inte att det kunde bli värre, men det kunde det visst.

När jag vaknade gick jag ner till mamma och kollade lite på tv. Pappa var ute och fixade djuren och när han kom in mådde han inte bra. Han var svettig och helt svag, och hans hjärta slog jätte snabbt. Jag sa att de skulle ringa hälsocentralen, men de ville vänta lite. Till slut ringde mamma och de skickade en ambulans. Ambulansen kom och vi har inte hört något mer. Först mamma och nu pappa... vet inte hur det kommer bli. Hoppas verkligen inte att det är något allvarligt.

Ja och som ni kanske förstår så är jag hemma från skolan. Är så himla förkyld.

Nu ska jag gå och ta något att äta, sen vänta och se om dem ringer från sjukhuset.


Kommentarer
Postat av: Sheren

Finns gumman <3

2010-12-06 @ 13:12:25
Postat av: frida

svar; jaha! jättefin (: tack så mycket, och detsamma!



lät inge vidare i detta inlägg.. hoppas det blir bra!

2010-12-06 @ 17:59:25
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0