Träna lite ?

Funderar på om jag ska börja med träningen igen. Har inte tränat så mycket nu eftersom jag varit förkyld, så jag funderar på om man ska gå ner och sätta sig på träningscykeln och cykla lite? Det skulle ju knappast skada så...

I morgon blir det skola för min del, och efter det får vi se hur det blir. Känns som att det är väldigt mycket i morgon så vi får se vad jag hinner. Longera Al ska jag göra i alla fall, eller löslongera hade jag tänkt. Vi får väl se hur det går, vem vet, han kanske tröttnar på mig och springer genom stängslet och upp i stallet? Haha, skulle inte förvåna mig ett dugg!

Nu ska jag gå ner och träna lite, sen blir det sängen. Eller ja, en varm dusch först såklart!

Bushästen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0