Söndag

Eftersom datan inte ville som jag ville igår, så blev det inget inlägg. Så ni får lite kort om gårdagens pass med Al nu.

Tog ut honom bara för att "leka" lite. Tränade på att han skulle följa mig, vilket han klarade förvånandsvärt bra! Släppte honom i hagen och han följde mig som en hund. Hade trott att han skulle strunta i mig och stå vid stängslet och glo, men icke! Han skötte sig jätte bra, och jag kände verkligen hur han litade på mig.

Är grymt sugen på att börja sätta igång honom på "riktigt" nu, eftersom han vilat lite ett tag. Men först ska jag åka till Hööks och köpa en barbackagjord. Tycker att det är mycket mysigare att skritta igång de barbacka, och eftersom Al kan vara ganska pigg, så kan det vara skönt med en barbackagjord. För då sitter man ju förhoppningsvis kvar, även om han "studsar" till. Haha.

Nu ska jag pallra mig ut och pulsa i snön. Ska fixa en hage åt mammas hästar, och sen sätta upp lite lampor så jag har någonstans jag kan rida. Skriver mer sen, hade tänkt lägga upp i alla fall två små tips senare. Det ena är hästrelaterat medans det andra är lite marsvin-kaninrelaterat.

Ge mig sommar !


Kommentarer
Postat av: julia

SV: haha nej det visste jag faktiskt inte hjälpte (:

tack så mycket för tipset! :D

2010-12-12 @ 16:00:56
URL: http://dressyrteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0