Skolan

Sitter i skolan och gör engelska. Eller ja... Försöker i alla fall! Haha.

Efter skolan blir det Valbo för att köpa skor och lite annat. Ska även få en present av mamma och pappa! Har absolut ingen aning om vad det är men jag hoppas det inte är en visp. Haha, pappa sa att jag skulle få en visp, så vi får se vad det är.

I morgon blir det Tallin! Eller ja, börja åka i alla fall. Åker ju med Tallink så vi är väl i Tallin på fredag. Så då blir det inte mycket bloggande tyvärr.

Ikväll ska jag fixa bloggen också! Är ju ledig i morgon eftersom jag ska till Tallin så då kan jag sitta och fixa den ikväll.

Nu ska jag fortsätta jobba, eller ja. Det är ju bara 10 min kvar snart, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0