Hemma nu

Har nyss kommit hem, och dagen har varit ganska jobbig.

I skolan skrev vi nå frågor, sen gick vi till djuren, sen hade vi lite matte och sen fick vi sluta. Klockan var typ kvart i ett när vi fick sluta, men eftersom jag skulle bli hämtad av mamma och PAPPA ! Så var jag tvungen att vänta i ca 1,5 timme till... Men när de kom åkte vi och fixade något som jag längtat efter sen jag var liten.

Min mamma har alltid hatat råttor, och därför har jag inte fått köpa något marsvin. Och nu säger ni säkert, "marsvin är inga råttor". Men mamma tycker de är otäcka och då är det så! Men nu har jag äntligen lyckats tjata åt mig två underbara marsvin! Köpte de själv i och för sig, men jag har äntligen fått två egna, och jag är så himla glad.

Tänkte knäppa kort på dem sen någon dag, de måste bara få vänja sig lite först, och då får ni lite info om dem också.

Nu ska jag fixa lite, sen blir det stallet för min del!

Alen<3


Kommentarer
Postat av: Ronja

Gud vad Gulligt =)

2010-12-11 @ 12:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0