Hemma igen

Ja då är man hemma igen då, vilket jag är väldigt glad över. Man kan ju säga att det inte var/blev så roligt som jag hade hoppats på.

Vill inte skriva här varför det inte var roligt och så för det angår inte er. Inte för att vara dum, men jag vill inte snacka om det.

Förkyld är man nu också! Blev det i torsdags och är det fortfarande... Får se om det blir någon skola i morgon då. Om det känns lika som nu så skulle jag inte tro det. Usch för att vara förkyld, vill ju vara frisk eftersom jag ska sätta igång hästarna igen nu efter deras lilla "vintervila". Dem fick den tidigt eftersom det tog lite tid att få på dem skorna.

Nä, nu ska jag försöka fixa bilderna på sakerna jag köpte på Globen Horse Show!

1 år, 5 månader och 5 dagar utan dig, och jag saknar dig mer och mer för varje dag som går <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0