Hemma igen

Nu har jag kommit hem, efter att ha varit och hälsat på pappa och han mådde bra. Lite rastlös bara, så han tyckte det var bra att vi kom med några tidningar. haha! Vi får väl se hur länge han stannar. Hoppas han får komma hem snart!

Vi får väl se hur det blir i morgon. Om det blir någon skola för mig, skulle verkligen behöva det men det känns väldigt onödigt att åka dit och inte orka göra något. Förkylning är det värsta som finns! Usch, det är väl ett bevis på att det är för kallt? Haha, det tycker jag i alla fall.

Aja, hur det än blir i morgon så ska jag försöka ta mig ut i stallet och fixa lite. Känns som det var år sen jag var där. Var där i onsdags så det är nästan som ett år ju. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0