Gott nytt år !

Som ni märker blir det inte ofta som jag lägger in flera inlägg samma dag, ibland blir det inte alls. Men igår fick jag migrän och låg på soffan hela dagen. Min kropp är väldigt känslig som ni märker, blir väldigt förvånad själv faktiskt...

Idag har jag inte gjort så mycket. Har gjort rent åt marsvinen, och även duschat dem. Tror faktiskt de gillade det lite, men Picasso var väldigt noga med att det var tillräckligt varmt. Annrs sprattlade han, men var det "tillräckligt" varmt, satt han bara där. Haha, roliga djur det där.

Snart kommer väl Amanda också, och firar nyår med mig! Det ska bli jätte kul att ha henne här, har verkligen saknat henne.

Nu ska jag gå ner och hjälpa mamma.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ! ! ! !


Kommentarer
Postat av: Manda Mandolin

Du ska bara veta hur mkt jag har saknat dej Linda!!! Obeskrivligt!<3333 Riktigt roligt att vara med dej!<3 Kramizar Amanda

2011-01-01 @ 23:32:46
URL: http://marsvinsmandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0