Globen Horse Show

Blev ganska mycket inhandlat ändå. Men det är alltid saker man behöver! Haha.

Kalla mig töntig, men jag har prenumererat på "Min häst" sen jag var kanske, 5? Så "Stallgänget på Tuva" är ett måste!
Tror jag gav 200:- för alla böckerna.

 
Magplatta till Al, av märket HG. Köpt på Charlies.
ord. pris ca 2000:-, mässapriset 550:-

Lädergrimma till Al från Lyckås.
Pris 349:-


Brösta med martingal åt Al (ska bara använda bröstan).
Pris 200:-


Remontnosgrimma åt Al, köpt på Lyckås.
Pris 199:-

Schabrak från Lyckås
Pris 179:-


Fleecetäcke åt Al från Sjöhagen Wear.
Pris 150:-


Fleecetäcke åt Kompis från Sjöhagen Wear.
Pris 150:-

Schabrak från Sjöhagen Wear.
Tror det kostade 200:-

Nosludd x 3
Pris 69:-/st


Kommer inte ihåg vad den här kostade, men jag fick den av pappa.

Ja det blev lite saker inhandlat ändå, så egentligen ska jag väl inte säga att jag var missnöjd med mässan. I och för sig så blev jag väldigt bortskämd med Falsterbo i år också, så det kan vara därför.

Nu ska jag gå ner och käka lite!


Kommentarer
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Vilket fynd du gjorde med HG magplattan! Dom är väldigt mjuka och fina, iaf dom jag känt på. Fanns det flera till samma pris? :)

2010-12-08 @ 15:25:42
URL: http://veronicasroka.blogg.se/
Postat av: emmy

snygga fynd! :D

2010-12-12 @ 22:13:58
URL: http://emmyalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0