Fixat designen

Har små fixat lite med designen, och nu börjar den bli riktigt bra! Eller, det tycker jag i alla fall.

Undrar vad man ska hitta på ny då? Blev ju ingen skola idag heller, då jag låg och hosta typ halva natten... Men i morgon ska jag gå, så enkelt är det! Det är så himla tråkigt att sitta här hemma och inte göra någonting.

Vi får väl se om vi åker och hälsar på pappa eller hur vi gör. Vi skulle kanske åka och handla också, så vi får se om vi hinner. Annars så kanske han skulle få komma hem idag, men de har inte röntgat hjärtat på honom än så det blir väl i morgon. Vill ha hem honom nu! Men jag får väl lov att vänta tills i morgon.

<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

jättefin blogg och fin skimmel :)

2010-12-08 @ 17:19:24
URL: http://ryttaramanda.blogg.se/
Postat av: Sara Wahlund- Unghästar/ Världscup häst.

Jättefin blogg :) Kommer definitivt titta in fler gånger :)

2010-12-08 @ 17:46:21
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0