Fixar bilder

Sitter här och försöker fixa lite gamla och nya bilder på hästarna. Har väldigt tråkigt som ni kanske förstår.

Vad ska man göra idag då? Ingenting skulle jag tro. Tänkte först åka till Valbo, men eftersom vädret är som det är så struntar jag i det. Syrran ska in dit, så hon får kolla de sakerna jag tänkte köpa.

Jo juste! Något ska jag ju faktiskt göra idag. Nämligen gå på bio och kolla på Änglagård 3. Det ska bli så himla spännande. Har kollat på de andra filmerna tusen gånger om känns det som, och man kan inte annat än att älska dem!

Nä nu ska jag fortsätta med mina bilder, ha det bra !

<3


Kommentarer
Postat av: Manda Mandolin

Goddasg.;) Ska vi åka en sväng till valbo någon dag eftersom det inte vart någon valbo för dej?;) Vill nämligen ha dej med mej Gumman!<3333 Kramiz Manda och grisarna.;)

2010-12-26 @ 17:24:41
URL: http://marsvinsmandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0