Dålig på att blogga...

Nu har jag varit dålig på att blogga. Men det finns inget intressant att skriva om. Jag får knappt göra något, och hur roligt är det för er att läsa om mina långtråkiga dagar ? Inte så roligt.

Kan ju berätta lite vad jag gjorde igår i alla fall. Var till Valbo och handlade lite grejer åt marsvinen, sen var jag även in till Hööks och köpte en ny säkerhetsväst eftersom min gamla var för stor.

Har inte varit utanför dörren när det varit ljust ute på ca två veckor, så det första jag reagerade på var hur mycket snö det var ute! Mamma och pappa blev lite förvånad när jag reagerade på det, eftersom det varit mycket snö ganska länge nu. Men det var skönt att få känna den friska luften igen!

När vi kom hem igen, satt en katt utanför ladugården så jag antog att det var min katt Rasmus. Jag ropade på honom, och då kom det en annan katt ut från ladugården i full fart och sprang förbi den andra katten. Det var Rasmus som kom ut från ladugården, och det var tydligen grannens katt som satt utanför! De brukar alltid bråka när de möter varandra, men nu hade Rasmus bara mig i skallen så då brydde han sig inte. När han kom fram till mig jamade han, och jag lyfte upp honom. Har inte träffat honom på jätte länge heller, så jag tror han blev ganska glad också. Min lilla bebis!

Tänkte lägga upp två bilder, en på säkerhetsvästen och en på Rasmus!

Väldigt poppulära västar, men dem är otroligt sköna !

Älskade <3
(Bilden är från innan jag bytte signatur)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0