Blir tokig !

Håller på att bli tokig på det här. Vill börja rida nu! Känner att jag missar en massa nu när jag inte kan rida...

Det var meningen att jag skulle börja rida lektioner nu efter jullovet, men nu när det blev så här blir det så försenat. När jag väl får börja rida igen lär jag sätta igång Al på nytt, och det tar ju sin tid det också. Så jag känner mig väldigt stressad nu... Jag vågar inte ens gå ut och longera honom. Ja, jag vet att jag tog i lite nu, men jag vill verkligen inte behöva vänta ytterligare någon månad tills jag kan börja rida igen.

Nä nu får jag rycka upp mig! Sluta sitta här och stressa upp mig. I morgon ska jag ut och hålla på med honom. Med båda två! Får väl bli lite "NH" träning då, och kanske träna lite lastning? Jo det skulle ju behövas!

Bjuder på en helt ovisad bild, som egentligen borde visas oftare. Nya favoritbilden skulle jag tro!

Mina älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0