Lördag/Söndag

Idag har det inte hänt mycket alls, Erika åkte hem och jag och Amanda klippte av Pettris man(ÅNGRAR MIG!). Hon har sånna exem så det var lika bra att klippa av den.
Har även provat sadlarna jag lånat hem från Sadelmagasinet en sista gång, och det blir nog Prestige Golden Star sadeln. Den går att värma om så den passar nog bäst=)

Tänkte även berätta lite om vad jag fick för mig igår.
Både Erika och Amanda sov här igår, och då gjorde Amanda något så jag slog till henne(inge hårt, utan bara på skoj) så då jagade hon ut mig, och låste dörren. Så där stog jag i "strumpfötter", och fick för mig att jag skulle gå till Al och Kompis. Sen hoppade jag upp på Kompis och red med bara ett grimskaft!xD Haha, bad Amanda att gå in och hämta kameran och sen tog jag loss grimskaftet och använde det som halsring=P Bjuder på några suddiga bilder, då jag inte orkade ändra inställningarna på kameran=)




Försöker få honom att svänga=P

Trav=)

Galopp=)

Galopp=P

Sen tränade jag lite på att han ska svänga åt ett visst håll när jag slår lite med grimskaftet på hans rumpa=)
Här svänger jag åt höger=P


Den här bilden får avsluta=)
Får se hur mycket ridning det blir i mon för min del, men jag hoppas att jag hinner prova nya sadeln;)
Ha det bra!

 


Kommentarer
Postat av: julia

haha va gulligt, duktig liten polle :D

2010-08-09 @ 12:45:21
URL: http://juliaakarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0