Hej då Sverige, Hej Finland!

Som ni kanske ser på rubriken så åker vi till Finland. Jag, mamma, pappa och Amanda! Vi bokade en kryssning förra veckan och nu vela inte syrran följa med, så Amanda fick följa med istället=)
Idag har vi varit tillbaka med sadlarna, och vi ska köpa Presige Golden Star sadeln. Det skulle ta lite tid för henne att värma om den, då hon hade många som var inne för "omvärmning". Men förhoppningsvis på torsdag skulle den vara klar, då kommer vi även hem från Finland. Annars skulle hon skicka den=)
Har blivit sjukt taggad på att träna igång Al nu, eftersom han får en ny sadel. Sen ska vi fråga Malin om hon kan hjälpa mig med hoppningen. Malin är syster till hon som lånar Twister, Linda heter hon också=P
Saknar min Twister. Var och kollade när Linda´s dotter skulle hoppa Pay And Jump på henne, och det gick väl inte sådär jätte bra. Dom gick omkull på framhoppningen men det blev ingen större skada, så dom kunde hoppa banan. Tur det, annars vet jag inte vad jag hade gjort! Aja bjuder på några bilder på henne=)




Älskade Twister<3
Lägger upp fler bilder en annan dag, nu ska jag sova! God natt=)


Kommentarer
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Vaaa??? :O

2010-08-10 @ 09:32:00
URL: http://veronicasroka.blogg.se/
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Gick in på hästnet och sökte, såg då annonsen... Nä, jag visste inget alls :/ Bara att det inte gått så bra när dom tävlat, så det var väl inte så konstigt egentligen. Min fina Lady :( Hoppas verkligen att hon kommer till någon bra.

Jaså? :) Hon är verkligen en underbar ponny! Hur går det med dina hästar nu? :)

2010-08-10 @ 10:48:17
URL: http://veronicasroka.blogg.se/
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Okej, vad synd. Då hade hon ju varit kvar här :)

Vad tråkigt :( Så ska det ju inte vara, utan det ska vara kul att rida och man ska känna att det går bra! Lady går inte så bra på tävlingar längre, men hon har alltid vara super i övrig hantering och ridning. Aldrig att hon skulle vara dum på något vis. Men funkar det inte hemma så är det verkligen inte kul. Förstår dig :/ Vad är det han gör och vad är det som inte fungerar?

2010-08-10 @ 13:06:41
URL: http://veronicasroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0