Hänt idag då?

Ja du vad har hänt idag då? Jo ja har faktiskt duschat båda ponnyerna!
Började med Al, och han skötte sig gallant! Bästa hästen jag någonsin duschat=O Han har varit så rädd för allt annat, medans han inte alls bryr sig om vatten som sprutar på honom=P Haha, tokhästen!
Duschade sedan Kompis, och han är lite svårare. Men han skötte sig utmärkt idag han också! Fick spola ansiktet på honom utan några större protester och det är ju bra=)
Annars har jag väl inte gjort så mycket. Fixade en "genväg" till Bloglovin här på sidan -->
Knäppte lite kort på Al och Kompis före och efter duschningen=)

Al före=)

Al, så gott som klar=)

Vackraste Kompis, innan duschningen=')

Sa jag vacker? Ja inte på den här bilden i alla fall;)

Nu ska jag sova! I mon blir det att städa stallet, inte det roligaste men det måste göras;)


Kommentarer
Postat av: johanna :)

haha , härliga bilder :D



sv: aha ! aa , om du inte har många år kvar på ponny tiden så kanske det är det bästa ! ;)

De är riktigt fina ! :D ( hästarna ! )

2010-08-14 @ 01:02:21
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0