Vilken dag!

Dagen började med att gå upp klockan 06.00 och ge Albin mat!
Efter det gick jag och la mig igen, sen gick jag väl upp vid 10 tiden? Så det var bara att gå ut till Albin igen=)
Amanda sov här också, så jag fick hjälp av henne. Sen har det bara rullat på, har mest varit hos Albin så=P

Longerade Al nu på kvällen, och satte upp nått hinder, oj vad den hästen kan hoppa alltså! Hindret låg väl på 70-75cm? Och han trav hoppar det hur lätt som helst!=O Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker det är ganska otroligt för en haflinger! Ska bli spännande att hoppa honom på "riktigt" sen;)
Han var också mycket mera frammåt nu. Han började galoppera utan att jag sa nånting.(annars måste jag "jaga" in honom i galoppen)
Är riktigt nöjd med Al idag faktist, och i mon blire att kolla på nu sadel åt honom! Ska bli så skönt, får se vilken som passar bäst=)
Nä nu ska jag ut till Albin och ge han nattmjölken!=)

Fina, bästaste Al=')

Min lilla Albin=')


Kommentarer
Postat av: warnmark -vinn ett schabrak från Scapa

Sv; Va e det du ska använda objektivet till? :)

2010-04-22 @ 21:08:22
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: warnmark -vinn ett schabrak från Scapa

Sv; Haha okej (:

Det är så svårt med objektiv med tanke på den marknaden som finns :/

Men om du kollar in hos Emelie (http://emelieohlsson.blogg.se/category/samarbete-med-cyberphoto.html) så har hon gjort några jättebra guider med olika objektiv och skrivit om dom och så :)

2010-04-24 @ 08:53:58
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0