Tisdag

Ja då var man hemma från skolan idag då, hade ont i huvudet. Men men imon blire skola, och då blire nån j*vla dans=S Aja tråkigt blire!

Idag har jag iaf varit ute och gått med Albin! Och det tyckte han var as kul! Sprang som en idiot fram och tillbaka, sen om jag tog nått steg eller så, så var han bredvid mig direkt! Haha!

Efter det longerade jag Al, och han var lika jobbig som förut! Men han fick köra riktigt hårt idag;) Han blev till och med svettig! Haha, trodde jag aldrig han skulle bli! Men men, ska nog försöka rida honom i mon, får se hur det går?;)

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder från igår, när jag var och kollade på Julia när hon hoppade=) Fast bilderna är typ as dåliga men men!


Julia och Zeke=)

=)

Så nu får det räcka, annars slår Julia ihjäl mig;)<3


Kommentarer
Postat av: julia

HAHAH sur ja ser ut på bilden i mitten xD



jätte kul att du kunde komma, får gärna komma flera gånger :D<3

2010-04-27 @ 22:53:31
URL: http://juliaakarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0