Söndag

Ja då var det söndag igen då, och skola i mon.

Idag har det inte hänt mycket, har faktist varit en ganska tråkig dag idag. Var in till Hööks och lämna tillbaka sadeln.
Efter det gick jag till Albin och tog ut honom, det tyckte han var super kul! Lägger in bilder i mon eller nått för jag orkar inte nu;)
Senare på kvällen red jag Al, och det gick... Inte så bra. Provade ett pessoabett på honom, och i början gick det bra men sen vart han super konstig! Började med det han gjorde förut, bli rädd för onödiga saker och sånt. Han blev även väldigt pigg, men jag tror han försökte springa ifrån bettet, för han var jätte konstig! Bocka gjorde han också... Aja ska sätta på honom det gammla bettet och prova igen i mon!
Nu ska jag sova, sen blire att gå upp klockan 06.00 och mata Albin!
Al som busar i hagen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0