Fredag!

Äntligen fredag och helg! Ska bli så skönt=)

Eftersom jag inte uppdaterade nå igår, så tänkte jag skriva lite nu ist=)
Red på Al igår och det gick super! Julia var också här så vi hoppade lite. Vart bara nått hinder på ca 40cm? Men men, det var ju första gången så!
Al var väldigt slö och ville helst bara skritta eller stå still. Han är även väldigt tung jobbad, så jag var in på Hööks idag och frågade om ett skarpare bett. Hon föreslog pessoa och tyckte jag skulle prova mig fram! Så jag ska prova ett pessoa på honom i mon hade jag tänkt. Ska till Hööks även på måndag, då dom har "sadel kväll" eller vad man ska säga=P Man får lära sig hur sadeln ska ligga på hästen och så, dom har även 10% på alla sadlar och 15% på alla sadeltillbehör då=) Så får se om jag hittar nån bra sadel! Och nej, jag bryr mig inte om ni tycker Hööks sadlar eller Hööks grejer överhuvudtaget är skit, köper det som passar Al bäst!


Fina Al=')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0