=) , =(?

Idag var det skola och på torsdagar går jag bara till halv två så det var skönt! Nu är det lov, IGEN!?!?=O=D
Tycker dom här veckorna gått fruktansvärt fort! Helt sjukt.

Idag kom Julia och red lite på Kompis, och det gock bra. Tycker jag iaf?;)
Efter det blev det inte mycket gjort för min del. Låg mest och "deppa" på soffan, det är idag 9 månader sen Otto åkte ifrån mig. Saknar honom otroligt mycket! Min fina, fina skatt...
Jo juste! Min lilla vovve fyller 6 år idag också! Grattis, Lassie!=) Usch va 6 år har gått fort!=O
Lägger ut lite bilder på Lassie och Otto.

Otto...<3

Lassie!

Otto<3

Lassie!=)<3

Du var den som fick mig att kämpa. Du var den enda för mig!
I två år kämpade jag för att få dig frisk, så frisk som du kunde bli!
Det gick ganska bra, du var varken halt, svullen eller varm i nått ben under den tiden du var hos mig.
En sommar, en sommar var det enda som behövdes, behövdes för att förstöra två års kämpande och slit!
Men det var dom två bästa åren i mitt liv, och dom kommer alltid att finnas i mitt hjärta, precis som du! Du kommer alltid att vara med mig, och jag önskar att jag fick träffa dig en gång, en sista gång! Så jag kunde säga till dig, hur mycket jag älskar dig. Men det kommer jag aldrig få, för du finns inte längre.
Du var min dröm, min önskan, min skatt! Du var mitt allt! Jag glömmer dig aldrig! Tårarna rinner på min kind när jag skriver det här, men jag älskar dig så himla mycket! Kan inte släppa dig, jag väntar fortfarande på att du ska komma tillbaka, i nio månader har jag väntat på dig nu...<3


Kommentarer
Postat av: fanny

grattis till Lassie :)

det är synd att man ska behöva lämna en man älskare

2010-04-02 @ 09:40:43
URL: http://Fannytheviltwin.devote.se
Postat av: julia

grattis sötlassie :D märks inte att hon är 6 år eller ;)

tyckte de gick bra, i och för sig så har ja inte ridit ut på han än, men han känns riktigt lugn ;)



ledsen för att de blev som de blev, riktigt jobbigt är de ! finns för dig <3

2010-04-02 @ 12:59:50
URL: http://juliaakarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0