Bilder från igår/idag

Idag var det skola som gällde! Loven är allt för korta tycker jag.

Hände inget roligt i skolan idag alls! Jo, träffade Ronja som jag inte gjort på ungefär... 3 VECKOR?!=O
Aja, vi hade det trevligt som vanligt=)

När jag kom hem gick jag ut och tog in Kompis och Al, så jag bestämde mig för att hoppa lite med Al, fast från marken=) Det gick bra förutom att han var så slö! Fanns inge krut i honom alls i stort sett! Tänkte bjuda på lite bilder från igår och nån från idag=)


Ponnybus=) (Och ja, Kompis stegrar så när man rider)

Kompis bara börja springa och busa utan anledning, och han ska vara 19 år?

Al kunde han också;)

Kompis är så ren och fin! Eller hur?

Bus ponny!

Kompis=P

Al Pacino=)

Slänger upp en bild från idag också=) Syrran som har knäppt=)


Kommentarer
Postat av: Julia Eriksson

Precis som kompis såg ut, såg Paddy också ut :D

2010-04-13 @ 14:25:17
URL: http://equee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0