Äntligen en ny header!

Nu har jag äntligen fått upp en ny header! Har varit så trött på min förra;)
Blev en "vårig" header den här gången, och jag är faktist riktigt nöjd med den!
Ska åka och kolla på Julia när dom har hoppträning, så nu är det bäst att jag fixar kameran! Hoppas att dom hoppar ute, annars är det ingen idé att ta med den.. Kanske bjuder jag på några bilder sen, om jag får för Julia?;)
Nä nu ska jag gå och göra nått vettigt! Haha.

Ignorera mig!
Min söta Albin, fattar inte hur jag överlevde innan du kom till mig!

Kommentarer
Postat av: julia

awww söting :D



shit vilken fin header, som en saga (a)



inte hoppade vi ute heller -.- seeeegt !

men joo du får bjuda på bilder ;) hehe <3

2010-04-26 @ 20:43:27
URL: http://juliaakarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0