Fredag!

Jaha då var det fredag igen då... Ja det har inte hänt så mycket den här veckan... åkte och hälsade på Otto i tisdags? Tror det var då...
Han vart överlycklig när han såg våran BIL!
Han stog vänd mot dom andra hästarna först men när han såg våran bil slängde han sig om och travade i mot den! Han gnäggade högt och vart så himla glad! Han stog och små gnägga lite så jag vevade(stava) ner rutan och pratade med honom. Han gnägga och sprang fram och tillbaka vid stängslet. När vi åkte stog han och tittade efter oss, då kom tårarna! Kunde inte hålla dom inne. Grät hela vägen till Sandviken och på vägen hem började jag igen.
Älskar honom så himla mycket och det kommer jag alltid göra!
Tårarna kommer även nu när jag tänker på hur glad han blev, vill så gärna åka och hälsa på honom på riktigt men jag vet inte om jag klarar av det... tårarna kommer komma då också och jag vill inte visa det. Men jag älskar honom så otroligt mycket!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0