Lördag!

Idag ska jag till badhuset. Haloween kväll där.

Ska väl ut och rida snart=)
Igår hände det inte mycket... var mest inne för jag mådde inge bra.
Vill ha en ny mobil typ nu! Hatar den jag har nu! Dampar hela tiden! Den stänger av sig och vissa knappar har slutat fungera.
Mamma har lovat att jag ska få köpa den i början på nästa vecka. Så hoppas, hoppas att det blir så!
Nä nu ska jag ta nått att äta sen blir det ute ritt på ponnyplutten=) Han har stått så mycket den här veckan så nu ska vi ut och "rejsa"(stava) i skogen=)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Svar: Haha, långhåriga skimmlar blir isbjörnar på vintern ^^

2009-11-10 @ 13:09:45
URL: http://veronicasroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0