Hejsan!

Ja då var det höstlov då, och jag är förkyld...-.-' Super kul! Nej...
Aja idag har jag varit med Amanda hon har sovit här och ska göra det igen.=) Idag har vi inte gjort mycket... Jo åkt och kollat på ett nytt marsvin åt Amanda! Ett av hennes marsvin dog nu i veckan så idag åkte vi och kolla på ett nytt!=D
Åh gissa vem som bestämde åt henne då? Jo, jag!xD Hon ville ha en vit med röda ögon men då sa jag att hon skulle ta en cream färgad med en vit virvel mitt på huvudet!=D Skit söt var hon!=D Lovar att lägga ut lite bilder på henne sen när hon fått hem henne.=)

Imon ska jag måla om ett bord som vi ska ha i sadelkammaren.=) Ni får se sen hur det ser ut!;)


Är det bara jag som inte vill ha vinter och kallt?

Kommentarer
Postat av: JuliiaaEriksson

Men vinter + kallt är ju kalasmysigt

2009-10-24 @ 22:49:20
URL: http://juliiaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anna

JAg vill ha sommar, eller en fin vinter. Allt därimellan kan vi strunta i tycker jag:)

2009-10-25 @ 17:08:32
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0