Veckan!

Den här veckan har jag gjort lite allt möjligt.

I måndags hände det nog inget specielt... jo jag var på kör och var med Amanda=)

Tisdags åkte jag till Ockelbo och kollade på hoppspecialen=) Skojjsigt=D Vill ha en D-ponny nu!! Vill börja tävla och hoppa på riktigt! Men jag lär nog vänta ett tag till...

Resten av veckan har varit ointressant... Inge ridninge eftersom Kompis har har tappat en sko... Skit tråkigt!! Kan inte rida honom utan sko heller för han blir så ömfota... Aja får se när hovslagaren kommer.

Får se om det blir nå mer inlägg idag=)


Saknar sommaren!


Kommentarer
Postat av: Fanny

hejhej :D

vilken fin häst och hund du har :D

kommentera gärnna min blogg :D så följer ja din blogg :D

2009-11-17 @ 10:41:38
URL: http://fannytheviltwin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0