Favorita=)

I fredags var jag till valbo efter skolan=) Syrran skulle hämta sin mobil och jag köpa kalender papper.
Efter det åkte vi till tandläkrarn för en ståltråd som sitter bakom mina tänder hade lossnat. Aja det gick super=)
Sen satte vi på transporten och åkte till ockelbo för att hämta Emelie´s älskade Favorita=)
Tog lite tid innan hon gick på men hon är här nu iaf=)
Fixade lite, släppte in Kompis så dom fick nosa på varandra och dom verkade gilla varandra=)

Idag släppte vi ihop dom och dom brydde sig inte alls om varandra först! Kompis vart lite nyfiken på henne så han gick efter henne=P Men då började hon trava och då orkade inte Kompis bry sig=p Typiskt han asså;P
Sen åkte jag och pappa till lantmanna och köpte lusern.
Kom hem och bytte om till ridkläder sen ut och mocka=) Emelie kom och vi red ut. Skit kul att ha sällskap!=D
Aja skrittade en bit och vände=) Emelie provade även om Favorita kunde trava genom att klämma lite med skänkeln. Det kunde hon!=D Vart värsta förvånad! Trodde hon var lite sutten på bara men hon kunde faktist skänkeln=P
Aja slänger in lite bilder på Kompis och Favorita=) Favorita är den gråa=P






Absolut inte min skitiga ponny i bakrunden! Nej nej;)


Synd att solen skulle blänka till precis=/


Full fart säger Kompis!




Min skitiga ponny=p


Den här bilden får avsluta=)

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha vilka busiga hästar XD

hehe min häst e också lika skitig haha :P

glöm ej att kommentera min bdb me XD

2009-11-24 @ 14:28:26
URL: http://fannytheviltwin.devote.se/
Postat av: Denise Grundström

Jätte fina bilder, och favorita var väldigt fin :) kompis med såklart. Tänkte höra om ni har någon stallplats över? jag är nämnligen i järbo näst intill varje dag nu, och letar häst att ha på foder:)

2009-12-17 @ 16:21:31
URL: http://deniseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0