Saknar...

Hej sitter här och saknar min älskade Otto... Visst... Han är inte min men vi har haft honom i två år så han betyder väldigt mycket för mig... Eller mycket... Han är allt för mig!
Jag hoppas verkligen att han kan vara vid min sida ett tag till, det ska bli jätte kul när han kommer hem hit igen nu den 1:a Augusti. Längtar verkligen! Har saknat honom as mycket! Jag bara längtar efter att få stå och trycka in mitt ansikte i hans man och stå med hans huvud i min famn! Och mest av allt att få rida honom! har kännts lite tomt att bara rida en häst men även lite skönt.
Jag längtar iaf som en tok!



Vad vore himlen utan stjärnor?

Vad vore bröllop utan tärnor?

Vad vore livet utan all sin glans,

om inte lilla De Soto fanns?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0