Lov!

Äntligen lov och i mon är det julafton! Undrar vad man får då? Haha vet redan en julklapp jag ska få men den får jag inte i mon=/ Men den är värd att vänta på ett par dagar eller så!=D
Aja idag ska jag väl rida. Jag och Emelie skulle rida tidigt idag medans det är ljust men jag vet inte hur det blir med det...
Juste ny header har jag ju också!=D Ville ha lite vinter tema här på bloggen så det blev två vintriga bilder på Kompis! Inte perfekt men den duger=)
Aja nu ska jag ut och rida Kompis, får se om det blir lite bilder också? Vem vet;)


Kommentarer
Postat av: Denise Grundström

Får man komma och rida någongång på jullovet ? :D

2009-12-23 @ 13:42:35
URL: http://deniseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0