Hejsan hoppsan!

Hejsan hoppsan! Är ovanligt glad idag!=D 
 
Idag har jag varit med Amanda. Igen=P Vi har inte gjort så mycket, jo sovit!xD 
Red lite tidigare idag och när jag kom ut i stallet så var Emelie här och DENISE!!!!=D
Vart jätte förvånad att hon också var med!=D 
Men iaf så red vi lite i hagen och sen red jag på gården. Efter det provade jag knäppa kort med mitt nya stativ. Det gick super! Nu när man har det behöver man inte använda blixten heller. Superskönt!
Blev några bra bilder iaf men jag slänger upp dom senare. 
Aja lägger ut några bilder sen=) 

Kommentarer
Postat av: Denise Grundström

det var en överrasking till dig att jag var med haha ! :D kommer följa med många gånger till, älskar det där stallet :) och er såklart! <3

2009-12-29 @ 07:42:23
URL: http://deniseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0