Hej!

Idag började skolan fem över halv tio. Skönt att få sova ut lite.=) Så nästa vecka har jag sovmorgon till elva eller tolv. Aja skönt att man slipper gå upp så tidigt varenda dag!=)
Aja efter skolan åkte mamma och jag till ATG klininiken för att hämta lugnande åt Spirit. Det är en tjej som håller på och rider in honom, så en gång när hon red på honom så bocka han så mycket att hon flög av. Så nu ska vi ge honom lite lugnande.=)
Efter det åkte vi till Valbo. Gick på Ikea och åt.=P Sen gick vi in på Coop och handlade lite.=) Köpte en ny sax som jag kan klippa Kompis man med. Hade inte gjort det på hur länge som helst pga att min sax gick sönder. Det var absolut inte jag som hade sönder den, nej nej. Men iaf så vart det en ny sax och en ny frisyr på Kompis.;-)
Köpte Appelsiner på Coop också så jag tog en sån och åt, och det visade sig att jag var allergisk mot appelsiner!=S
Har aldrig reagerat förut men nu brände det och stack i både tungan och läpparna! Aja det är bara att hålla sig borta från appelsiner!

Godnatt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0