Hej! Det var länge sen!

Ja nu var det ett tag sen jag skrev, men det är ju för att min älske värda dator stänger av sig mitt uppe i ett inlägg! Fast jag har inte haft tid heller men men.
Ja nu har man börjat skolan också. Söderskolan.... Ja vad ska man säga om den då? Jo den är väl rolig att gå på men det var ju ganska bra på NS också.
Men men... Efter skolan har jag inte gjort mycket... Ridit på Kompis har jag gjort, och jag tror jag älskar honom mer än någonsin!=D
Han går hur fint som helst nu! Arbetar skit bra! Red på en åker idag och galopperade. Kändes värsta bra! Kanske ska börja med fälttävlan? Nä tror jag inte men det kändes hur härligt som helst!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0